מרפאה  03-6133474 נייד  052-2603272
צור קשרצור קשר

טיפול בשקיות מתחת לעיניים

  • טיפול בשקיות מתחת לעיניים
  • העלמת שקיות מתחת לעיניים

העיניים הן ראי לנפש, זאת אימרה ידועה, אך מה נעשה כאשר העיניים מוסתרות על ידי עפעפיים נפולים מלמעלה וכאשר נוצרת אותה נפיחות מתחת לעיניים הידועה כשקיות מתחת לעיניים ? היום קיים פתרון מצוין לא ניתוחי לטיפול בשקיות מתחת העיניים .

איך להוריד שקיות מתחת לעיניים?

ד”ר ענת שוחט גבאי, מומחית ברפואת עיניים, נחשבת לבעלת הניסיון הרב והעשיר ביותר בארץ בטיפול בשקיות מתחת לעיניים. כמי שהתמקצעה בתחום הרפואה האסתטית, ד"ר גבאי מיישמת את מיטב הפרוצדורות הרפואיות לשיפור מראה העיניים, וכל זאת ללא ניתוח. “טיפול בשקיות  מתחת לעיניים נעשה ללא מעורבות כרורגית, אלא ע”י הזרקה בלבד”, מסבירה ד”ר גבאי, “אני מרימה את הלחי ומטשטשת את השקית באמצעות חומרי מילוי בלבד". טיפול בשקיות מתחת לעיניים נעשה בצורה מדורגת בהזרקה של פעמיים עד שלוש, תוצאות העלמת שקיות מתחת לעיניים הן  מצוינות ומחזיקות בין 3-6 שנים. מילוי הלחי וטיפול בשקיות מתחת לעיניים מילוי שקעים מתחת לעיניים, יוצרת אשליה אופטית של הרמת פנים, ומתקבל מראה מצוין.

בנוסף, העלמת שקיות מתחת לעיניים מתבצעת כולה באמצעות טכניקה חדשנית הנקראת קנולה, הכרוכה רק בדקירה אחת. דרך פתח חדירה אחד אני מתבצעת כל הפעולה, ולכן אין כאבים או שטפי דם והתוצאה מיידית ומצוינת.       

התוצאות של טיפול בשקיות מתחת לעיניים                                                              

טיפול בשקיות מתחת לעיניים נכלל בתיקון של השליש האמצעי של הפנים. כאשר משלבים ביחד איתו גם את  תיקון השליש העליון של הפנים,וזאת ע"י הזרקת בוטוקס למצח ולצידי העיניים, המראה משתדרג עוד יותר. הבוטוקס בטכניקת הזרקה יחודית יכול ליצור הרמת גבות ופתיחת העיניים, לעיתים אף נוצר מראה כשל הרמת עפעפיים ממש. לאחר הזרקת הבוטוקס ניתן למלא את הקמטים במצח ובצידי העיניים בחומצה היאלורונית וכך לשדרג עוד יותר את המראה. הזרקה של חומצה היאלורונית לתוך הגבות עצמן יוצרת מראה כמו הרמת עפעפיים.